Lekker zwemmen op Hellabeem na een lange reis

16 december 2015

Deze foto werd gemaakt op 16 december 2015 met een Samsung NX210.

1. Boukje Nijdam:
    13 januari 2016
    super, geniet nog van je laatste dagen en oant sjen in Akkrum
  2. Rintsje:
    Hoi Jeske, Ik ha ut verhaal wer efkes trochlezen. Prachtig wer. Wat makkest een moaie tied troch. En seker bysunder dat Bouwe en Marije bij dy west ha, geweldig. Dat doche ik net elke heit en mem. Sa te sjin oan de bern ha jim goed wurk levere. Se wiene wakker wiis mei jim folgens mij. No noch mar lekker geniete fan de letste dagen. As thus komst sast der nog faak oan werom thinke. ''Ants in your pants'' hiet dat dan. Ut begjint nog faak te kriebelejen dat reisgefoel, dat beloof ik dij. He leave nicht de groeten en oant gau.
    Groetnis dien omke Rintsje
  3. Jeske:
    14 januari 2016
    @Rintsje: Ik wit ek wol seker dat ik er faak oan werom tink en ek Ans yn myn pants kry!!Mar ja die ants bin ik undertussen ek wol went... Oant gauw omke!